لوگو پارس تیام
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

پرونده پزشکی تیام

پرونده الکترونیک سامانه تیام به پزشکان این امکان را می دهد تا نیازی به ثبت اطلاعات بیماران خود در فرم های کاغذی و بایگانی آن به شیوه های سنتی نداشته باشند. در پرونده الکترونیک فرم ها بنا به نیاز پزشکان طراحی شده و در اختیار آن ها قرار می گیرد. اینکار با استفاده از قابلیت فرم ساز صورت می گیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تاکنون سیستم به این شکل بود که بیمار اطلاعات خود را در فرم های پزشکی تکمیل می کرد. اطلاعات اولیه فردی بیمار تا اطلاعاتی مانند گروه خونی، وضعیت سلامت فرد و خلاصه ای از تاریخچه بیماری فرد، در این فرم ها ثبت می شد. ثبت این اطلاعات علاوه بر زمان بر بودن، فضای زیادی از مطب پزشک اشغال می کرد. کمدهای بایگانی مملو از پرونده بیماران بود که این درهم ریختگی مخاطراتی چون مفقود شدن برخی فرم ها را هم در بر داشت.

نرم افزار دندانپزشکی

خدمات

چه کسانی از تیام بهره می برند

همه در کنار هم

تیام به مجموعه شما کمک می کند

صنعت انفورماتیک پزشکی به صورت عام دارای ویژگی‌هایی خاصی است که کشورهای دنیا را ترغیب به سرمایه‌گذاری در بخش نرم افزار بدلیل کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی نموده است . امروزه ، خواسته های بیماران یا مراجعین سلامت از مراکز درمانی در حال افزایش می باشد لذا مراکز درمانی که از سامانه مطلوبی ندارند دچار چالش های در زمینه کاهش کارایی ، کاغذ بازی ، چند باره کاری ، خطاهای پزشکی و افت کیفیت خدمات می باشند . تیام یک سامانه جامع ، انعطاف پذیر و قابل تنظیم و منحصر به فرد می باشد که با ابزارها و امکاناتی که در اختیار مراکز درمانی قرار می دهد باعث ارائه خدمات با کیفیت تر به بیماران می شود. :

افزایش سرعت و کیفیت

تیام ، به اجرای درست روندهای استاندارد در مراکز درمانی کمک کرده و باعث افزایش کیفیت فرایند و کاهش خطا می شود و از طرف دیگر با دسترسی آنلاین به اطلاعات بیمار و ضمن کاهش خطاهای پزشکی منجر به افزایش سرعت ، کارآیی و کیفیت فرآیندهای درمانی می‌گردد.

کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها

تیام از طریق حذف هزینه‌های ناشی از عملکرد جزیره‌ای بخش‌های مختلف مرکز درمانی ، چند باره کاری و همچنین جلوگیری از پرتی منابع و افزایش درآمدهای حاصل از ثبت بهتر خدمات ، کاهش کسورات بیمه‌ای و افزایش بازده چرخه مالی ، منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها می‌گردد.

سوالات متداول عمومی

آیا امکان انتقال اطلاعات بیماران از سایر نرم افزارها به نرم افزار تیام وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد.

پشتیبانی نرم افزار در سال اول رایگان می باشد و هزینه پشتیبانی برای سال دوم ، بین 25 الی 35 درصد مبلغ خرید بر اساس نوع نرم افزار و جمع مبلغ خرید محاسبه می گردد و برای سال سوم و بعد بر اساس تورم اعلامی بانک مرکزی محاسبه می گردد.

پشتیبانی شامل آموزش ، آپدیت نرم افزار ، نصب نرم افزار بر روی کلاینت جدید ، رفع ایرادت و … میباشد.

پشتیبانی بصورت تلفنی و ارسال تیکت می باشد . زمان پاسخگویی بصورت تیکت در تایم اداری کمتر از 5 دقیقه و در ساعات غیر اداری 30 دقیقه می باشد.

روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17:15 و پنج شنبه 8 الی 13 بصورت تلفنی و تیکت خدمات ارائه می شود و بجز این ساعات بصورت تیکت پاسخ گو هستیم.

برای محصولات نرم افزاری تحت وب امکان ارائه نسخه آزمایشی بر روی سرور شرکت وجود دارد. ولی برای نرم افزار های تحت ویندوز، متاسفانه این امکان وجود ندارد.

می توانید با کلیک بر روی دکمه «رایگان استفاده کن» در بالای صفحات محصول و تکمیل فرم درخواست استفاده رایگان از نرم افزار نسبت به دریافت نسخه آزمایشی نرم افزار اقدام نمایید.

در تعداد کاربر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و می توان به طور نامحدود کاربر تعریف کرد ولی در تعداد کلاینت بستگی به نوع نرم افزار محدودیت تعدادی وجود دارد که البته امکان خرید نامحدود کلاینت وجود دارد.

با توجه به فعالیت گسترده شرکت پارس تیام رایانه در سطح کشور ، تقریبا در تمامی شهرهای کشور ، مراکزی وجود دارند که در حال حاضر مشتری شرکت تیام باشند ، لذا با هماهنگی با شرکت و مراجعه به محل مشتری می توانید از سطح کیفی نرم افزار و نحوه پشتیبانی شرکت اطلاعات مفیدی دریافت نمایید.

بله، بدون هیچ مشکلی می توان از نرم افزار استفاده کرد. تمدید پشتیبانی صرفا جهت دریافت خدمات پشتیبانی می باشد و این نکته در فاکتور خرید و قرارداد ذکر می گردد.

بله این امکان با پرداخت ما به التفاوت بین دو نسخه وجود دارد و داده های وارد شده در نرم افزار تحت ویندوز به نرم افزار تحت وب منتقل می گردد.

لطفا با ما تماس بگیرید ، در نزدیکی های خودتون مشتری معرفی می کنیم و به آسانی می توانید از همکارهای خودتون درباره ما بپرسید.

با شماره 37362-021 تماس حاصل بفرمایید، بخش فروش برای شما پیش فاکتور صادر می نماید، پس از تایید پیش فاکتور به صورت آنلاین و انجام واریز، نرم افزار از طریق نرم افزار های ارتباطی برای شما نصب می گردد.

معمولا کمتر از 2 ساعت ولی بستگی به سرعت اینترنت دارد . عمده زمان مورد نیاز جهت دانلود و نصب نرم افزار SQL Server می باشد.

کاربر میتواند هنگام خروج از نرم افزار به صورت دستی اقدام به پشتیبانگیری نماید یا اینکه پشتیبانگیری اتوماتیک بر روی سرور تنظیم شود که در این صورت طبق تنظیمات انجام شده در ساعت خاصی از روز بک آپ گرفته شود.

تمامی اطلاعاتی که توسط کاربر در برنامه وارد میشود در بانک اطلاعاتی موجود در سرور ذخیره میگردند.

بله این امکان در نرم افزار تیام وجود دارد و در حال حاضر به دستگاه های شرکت های سامان کیش، به پرداخت، آسان پرداخت، سداد، ایران کیش، پاسارگاد، تجارت الکترونیک پارسیان، فن آوا متصل می باشد.

بله این امکان وجود دارد و در حال حاضر به کیوسک بانک انصار ، نیکو کیوسک و همچنین کیوسک های شرکت به پرداخت ملت متصل می باشد.

بله این امکان وجود دارد.

بله در نرم افزار تیام 7 فرمت قبض صندوق با اندازه 8 سانتی و 2 فرمت با سایز A5 طراحی شده است که تفاوت این فرمت ها در ظاهر و اطلاعات قابل نمایش می باشد.